sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Vain elämää

Hyvää huomenta!

Otsikko varmasti paljastaakin, että mitä ohjelmaa mä yritän katsoa duunissa Ruutu.fi:ssä. Paskempaa sivua ei oo, eikä tuu! Ruutu.fi lagaa 10-15 sekunnin välein, pistää pikkasen ärsyttämään. Mutta mä aion sinnikkäästi jatkaa katsomista loppuun asti, koska onhan sentään Pauli Hanhiniemen päivä ja musta se on noista paras. Mä oisin halunnut Maija Vilkkumaan mukaan ohjelmaan. Hän on musta paras suomalainen laulaja.

Tänään töiden jälkeen aion soittaa Claudialle ja kysyä, että jaksaisiko hän lähteä mun ja Helmin kanssa kävelylenkille. Samalla voitaisiin vähän tottistella ja ehkä illalla, jos ollaan Helmin kanssa oikein reippaita, niin ottaa vähän saalisviettileikkejä. Voisin myös aloittaa mun ikuisuusprojektin, eli kodin siivouksen. Sen aloittaminen on aina yhtä tuskasta. Mutta ai että sitä fiilistä, kun on saanut jotain aikaiseksi ja koti on siisti ja puhdas. Kyllä se siitä. Eilen illalla olin auttamassa Claudiaa siivoomaan hänen kotiaan. Autoin järjestämään vaatteet ja niitä oli paljon. Mikä siinä on, että muiden kotia on paljon helpompi ja vaivattomampi siivota kuin omaa kotia? Muiden luona siihen siivousvälineeseen tarttuminen ja työhön ryhtyminen on lähes kivutonta. Mutta autappa vaan, kun oma hima pitäisi pistää parempaan kuosiin. Ei ei ei. Aina on muuta tekemistä, ei pysty, ei jaksa.

Sovittiin eilen Marin kanssa, että hän käy hakemassa Malmille saapuvasta Kennelrehusta Helmille 5 kg naudan potkaluita. Maksaa vain 6 euroa. Onneksi satuttiin juuri eilen huomaamaan lehdestä, että se on tiistaina tulossa Malmille, koska mä juuri tartten sellasia Helmille ja jos on noin äärettömän halpaa, niin tottahan toki ostan. Eikä tartte muutenkaan neljän luun erissä raahata Murren Murkinasta niitä, vaan nyt saa kerralla ison satsin.

Sain Claudialta illalla yhdet ihanat farkut, rintsikat ja hänelle tarpeettomia hiustuotteita. Loistavaa, koska minä kyllä tarvitsen niitä ja kyllä muuten lähti takut kepeästi, kun laitoin niihin eka vähän hiusöljyä, suosittelen! Sain myös kaksi paitaa. Kiitos Claudia!

Kuvia mulla ei taaskaan ole, mutta laitanpa tähän jonkun vanhan jostain tuntemattomasta syystä.
Kuva on otettu junasta Puolassa kesällä 2011.

Voisin ottaa kuvia ehkä hippasen enemmän.

Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti