keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Täydellinen takki

Terve!

Ostin eilen täydellisen, vihreän villakangastakin, jossa on hienot bikertakkimaiset kaulukset sekä vino vetskari. Takki on juuri sopivan väljä ja sopii mielestäni minulle todella hyvin.Lisään tähän netistä lataamani kuvan takista. Me like! Pienestä mäkin riemastun.


Olen menossa Toffifeenin elikkä Arskan kanssa Volbeatin keikalle 28.11. Mutkan matkaan tekee vaan se, ettei mulla ole vielä lippua ja nyt pitäisi jostain metsästää mulle lippu. Arska ehdotti, että me mennään sit hyvissä ajoin sinne oville kalastelemaan mulle lippua ja juomaan kaljaa. Hyvä idis! Ollaan aikasemminkin käyty kattomassa volbiittiä.

Youtubesta luukutan nyt Kemmurun JSSAP:tä. Sitä ennen soi Neil Youngin Like a hurricane. Siitä tulee aina mieleen Claudia, Istuva härkä sekä jukeboxi. :D

Morjenttee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti